Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Help

Léon verjaart overmorgen en bij een verjaardag horen cadeautjes. Ik had mijn zinnen gezet op een Rody springpaard en enkele leuke boekjes en besloot een kijkje te nemen op bol.com, waar hoera, al deze dingen samen te bestellen waren.

Voor kinderboeken is er enorm veel keuze wat het kiezen niet echt gemakkelijk maakt, maar ik besloot de grote interesses van Léon (dieren & voertuigen, niet per se te samen) in te typen bij zoekopdracht en mij te laten leiden door de productbesprekingen van andere kopers.

Bij de boeken stond “Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis” (dit moet zowat de snelste service van het hele internet zijn) bij de Rody stond  “5-7 werkdagen”
Het was begin augustus, ik had nog tijd, 5 tot 7 werkdagen levering was dus geen enkel probleem en plaatste de bestelling.(spijtig geen paypal ben dus effectief moeten opstaan om mijn creditcard en login voor PC banking te halen, zie hier).

De boeken kwamen de volgende dag en ik denk dat Léon ze geweldig gaat vinden. Voor de Rody kwam een week later een vriendelijke mail dat het product spijtig genoeg nog niet in stock was maar dat de verwachte levering uiterlijk 24 augustus zou gebeuren. Juist op tijd voor zijn verjaardag.

Maar... op 23 augustus kwam er geen mail dat het product bij hen vertrokken was en op 24 augustus werd er niets geleverd. Vandaag, 25 augustus, kwam de mail dat hun leverancier hen geen leveringsdatum kan doorgeven en dat ze mij dus niet kunnen zeggen wanneer ik de Rody zou ontvangen.

En nu? Ik heb geen idee. Ik heb tot zaterdagmiddag om een nieuw cadeau te vinden maar zou niet weten wanneer ik de tijd heb om naar de winkel te gaan. Help... Iemand?...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten