Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Mission Impossible

Toen ik een tijdje geleden deze post op A Cup Of Jo las over lila nagellak, wou ik mee trendy zijn en aangezien ik hier zo’n flesje had staan, ging ik onmiddelijk aan de slag.

Nog geen 10 minuten later herinnerde ik mij waarom ik normaal gezien enkel mijn teennagels lak. Ik was braaf blijven zitten om alles te laten drogen maar toen ik opstond, liep het mis... ik raakte iets aan en één van mijn nagels was al aangetast. Een reddingspoging met watjes, remover en een nieuwe laag nagellak haalde niets uit. Heb dan teleurgesteld alle lak eraf gehaald.



Maar ik was hardleers en vrijdag volgde een nieuwe poging. Ik had namelijk net een leuk roze kleurtje voor mijn tenen gevonden en wat doe je wanneer je een nieuw kleurtje hebt? Uitproberen natuurlijk, op mijn duim. Verrassend genoeg ging dat makkelijk en was het snel droog. Besloot dan nog eens poging te wagen en de rest van mijn vingers te lakken en het zag er geweldig uit!

20 uur later was het al iets minder geweldig: door een foute beweging brokkelde de eerste stukjes van mijn tot dan toe perfect gelakte nagels af en vandaag heb ik nog maar twee nagels die er niet aangetast uitzien. Alles moet er dus af voor ik morgen buiten kan komen.


Gelakte vingernagels, ik weet dus niet hoe sommige vrouwen het doen en ik denk niet dat het mij ooit zal lukken.

P.S. foto’s trekken van mijn gelakte nagels  leek een 2e mission impossible: het was ontzettend moeilijk om mijn hand ver genoeg van de lens te houden zodat ik kon focussen en mijn rechterhand trekken (waar de eerste afbrokkeling plaatsvond) was helemaal onmogelijk want dan kon ik niet meer op het knopje drukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten