Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Winkelen voor luieriken

Webshoppen, dat is voor luiaards. En de luie medemens onder ons (lees: de auteur van dit bericht) heeft geen zin om op het einde van haar bestelling plots de zetel uit te moeten om op zoek te gaan naar haar VISA-kaart en ook niet om al die codes in te typen. Het kan nog erger, op sommige websites word je daarna doorverwezen naar PC-banking en mag je ook nog op zoek naar dat toestelletje om in te loggen en moet je nog meer codes ingeven. Jeej!

Hier heb ik geen zin in, ik durf mijn volledige bestelling af te breken en op zoek gaan naar een webshop die wel PayPal aanvaardt, want PayPal dat is de ideale betaalwijze voor luieriken, dat gaat ten minste snel en makkelijk.

Vorige week besloot ik dat het tijd was voor een nieuwe gsm. Mijn vriend wees mij op solden op www.pixmania.be en verzekerde mij dat betalen met PayPal tot de mogelijkheden behoorde. Donderdag besloot ik mijn bestelling te plaatsen. Nu biedt Pixmania heel wat leveringsmogelijkheden aan verschillende prijzen.


Ik besloot voor de goedkoopste optie te gaan: economy verzending van zo’n 10 werkdagen. Ik was toch niet gehaast en kon moeilijk geloven dat zo’n levering effectief 10 dagen in beslag neemt, dat zou moeten betekenen dat ze het order expres vertragen. (en ook een beetje omdat ik wat gierig ben)

Wat blijkt, de mensen achter Pixmania zijn echte snodaards: wanneer je de goedkoopste leveringsmogelijkheid kiest, is betalen met PayPal geen optie! Ben dan maar voor de duurdere, snellere verzending gegaan. Het moet gezegd, 2 werkdagen later kwam mijn gsm al aan.

Toch nog een negatief puntje... toen ik het toestel aanzette stond het ding in het Pools of een andere voor mij onverstaanbare taal. En de enige bijgevoegde handleiding? Die zag er zo uit:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten