Pagina's

zondag 6 november 2011

#7 - check

# 7 op mijn lijstje was een bezoekje brengen aan de Brussels Vintage Market


Toevallig had ik onlangs het bestaan ervan ontdekt en het leek mij wel eens leuk om er naar toe te gaan. 

Eerlijk gezegd vroeg ik mij op voorhand een beetje af of ik wel cool genoeg was. Ging het daar niet vollopen vol met mega trendy mensen en zou ik dan niet ongelofelijk uit de toon vallen? Gelukkig bleek dat ik mij geen zorgen moest maken en dat de bezoekers uit allerlei soorten mensen bestonden.

Ik ben blij dat ik eens geweest ben, maar op dit moment vond ik dat er nog niet zo heel veel te beleven valt. Op een half uurtje was ik rond. Ik heb een paar leuke spulletjes gezien maar niets gekocht. Wel vind ik het een leuk initiatief en als ze in de toekomst kunnen uitbreiden, wordt het zeker de moeite waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten