Pagina's

donderdag 29 december 2011

Zwemmen met Léon: check

Tijdens onze vakantie gingen we elke dag zwemmen want Léon vond dit geweldig. Daarom wou ik dit voor het einde van het jaar nog eens met hem doen. Ik heb het wat uitgesteld, maar 4 dagen voor mijn deadline is het er toch van gekomen.

Ik zocht een zwembad met een peuterbad wat bij ons niet voorhanden is (er is enkel een kinderbad dat al snel 1 meter diep is, geen goed idee met een kind van 90 cm). Na wat googlen kwam ik terecht bij Dilkom in Dilbeek.

Ik was verwittigd dat het er druk kon zijn. Wij waren er al toen het zwembad open ging om 9 uur en toen was het nog rustig. Tegen 10 uur begon er veel volk rond te lopen en om 10u30 zat het peuterbad goed vol. Gelukkig dat de zoon tegen dan wel naar huis wou.

Léon heeft genoten, vooral omdat er emmertjes en gietertjes ter beschikking stonden om mee te spelen. Spijtig genoeg geen foto’s om het te bewijzen, want mijn fototoestel zo dicht in de buurt van water, dat vertrouw ik toch niet...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten