Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Zakdoekensnob

Een ex-collega gaf me ooit de raad een doos zakdoekjes op je bureau te zetten want dat komt altijd van pas. Iedereen heeft al eens een verkoudheid of gooit per ongeluk een glas water omver (spijtig genoeg is het laatste mij al vaker overkomen dan ik zou wensen).

Zo’n gouden raad kan ik moeilijk in de wind slaan en dus staat op mijn bureau ten allen tijde een doos Kleenex die haar nut al vaak bewezen heeft en regelmatig moet worden vervangen.

Ook mijn collega maakt er dankbaar gebruik van. Ik denk dat hij zich zelf schuldig voelde over het aantal zakdoekjes dat hij zo komt vragen want vandaag bracht hij mij een doos mee om de stock aan te vullen.

Maar... het zijn tissues van 365, het huismerk van Delhaize. Dichter bij karton is bijna niet te vinden. En ik ben een zakdoekensnob: om de neus te snuiten is enkel Kleenex goed (om water op te kuisen maakt het uiteraard geen bal uit).

Mijn collega heeft er blijkbaar niets van gesnapt. Of zou hij gewoon gierig zijn?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten