Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Soep eten in stijl

Gedaan met sukkelen met lekkende potjes of potjes die gewoonweg weigeren om open te gaan. Vanaf nu neem ik mijn soep mee in een thermos van Klean Kanteen. Om 8u 's morgens giet ik er kokend hete soep in. Rond 12u30 is die nog altijd lekker warm. Ik ben er geweldig content van!

Bij kudzu was de thermos uitverkocht dus bestelde ik ze op de geweldige Amerikaanse website reuseit wat mij uiteindelijk zo'n €10 goedkoper uitkwam (inclusief verzendingskosten).



En er wordt niet enkel getransporteerd in stijl: vanaf nu drinken we ook in stijl met de jumbo cups van Rice. Elke kop heeft een mega-inhoud van maar liefst 500 ml en ze zijn geweldig vrolijk. Ook hier lieten de Belgische webshops mij in de steek. Op de kleine zebra was enkel nog de groene versie verkrijgbaar en dus bestelde ik in Duitsland waar de Rice-producten een pak goedkoper zijn maar de verzendingskosten heel wat duurder. Gelukkig zaten snelle levering (volgende dag) en meters bubblewrap in de prijs inbegrepen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten