Pagina's

dinsdag 17 april 2012

De eerste schooldag...

...was hier geen groot succes. Waar ik van verschillende mensen hoorde dat hun kids al weken aan het vertellen waren dat ze binnenkort naar school mochten en niet wouden slapen zonder hun boekentasje in de buurt, leek Léon totaal niet te vatten dat er iets zou veranderen. Toen ik vanmorgen zei "Léon gaat straks naar school" zei meneer doodleuk "nee."

Hij wou ook niet poseren voor de obligate foto. Iets beter dan dit hebben we dus niet.


Toen ik hem ging afzetten, maakte hij een scene en toen ik hem om 15u35 kwam ophalen heb ik nog nooit zo'n triestige blik op zijn gezichtje gezien. Léon en nieuwe situaties: tot nu toe is het nog geen goeie match geweest. Gelukkig dat hij eenmaal thuis terug zijn leuke en zotte zelve was.

De eerste grote mijlpaal is achter de rug. Nu is het wachten op de dag dat hij vrolijk thuis komt met allerlei grappige verhalen over zijn vriendjes. Dan ga ik pas echt blij zijn.

1 opmerking:

  1. Hij heeft wel een coole style! Dat jeansvestje, de hippe schoenen, de leuke boekentas... De MAx :)

    BeantwoordenVerwijderen