Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Striptip

Ik heb ze zelf nog niet gelezen dus ik kan jullie niet vertellen of ze effectief goed zijn maar tot en met 23 juli kan je zelf bepalen wat je wil betalen voor een verzameling van 7 stripverhalen.


via Ryan Estrada

Je hebt dus nog 5 dagen om een digitaal exemplaar te kopen op The Whole Story. Als je dat wil voor maar 1 euro. En als je dat echt wil voor nog minder dan een euro (al vind ik dat persoonlijk een beetje beledigend voor alle mensen die er werk ingestoken hebben).

Ik houd wel van het 'Pay What You Want' systeem en het idee van digitale strips. Dat maakt alles heel betaalbaar. Hoewel... Om de strips echt goed te kunnen lezen zou ik wel een tablet kunnen gebruiken. Daar gaat de budgetvriendelijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten