Pagina's

woensdag 14 november 2012

Smile!

Wanneer ik op een tram of bus zit en de ruiten zijn beslagen dan teken ik smiley's. Heel snel maak ik met twee vingers streepjes voor de ogen en daaronder een grote lachende mond.


Toen ik vandaag mijn plaats innam op de bus zag ik dat de ruiten aangedampt waren, maar nog voor ik een smiley kon zetten zag ik er al een! Ongelofelijk maar waar! Iemand had er al een getekend. Al kan ik dat natuurlijk ook wel zelf geweest zijn. Toen ik klein was mochten wij bijvoorbeeld nooit de aangedampte ruiten in de auto met onze handjes schoonvegen, want de strepen die je maakte konden de volgende keren weer zichtbaar worden. De MIVB kennende worden de ruiten aan de binnenkant van de bus niet vaak gewassen. Mogelijk was het er dus een die ik al enkele weken geleden getekend had.

Wie het ook was, ikzelf of iemand die mijn initiatief wil verder zetten, het heeft alleszins fantastisch gewerkt. Mijn ochtend was goed begonnen en met een grote smile verliet ik de bus.


2 opmerkingen: