Pagina's

zondag 27 januari 2013

Léon ♥ [januari]

Mijn hoofd is vaak een zeef. Wat ik het ene moment nog weet, ben ik het volgende moment al weer vergeten. Om te onthouden wat Léon nu weer geweldig vindt (en geloof me, dat verandert nogal vaak) begin ik een nieuwe rubriek: Léon ♥. Misschien niet zo interessant voor jullie, maar wel ontzettend belangrijk voor mij.

Hier het lijstje van januari:

  • Gangnam Style - Psy (en ook nog steeds Zwartepietenstijl)
  • croque monsieur (met ketchup - uiteraard)
  • Brandweerman Sam en bijgevolg alles vuurgerelateerd (spelen dat er vuur is en dat hij dat moet komen blussen of mama een huisje doen tekenen dat hij dan oranje kleurt zodat het lijkt alsof het in brand staat)
  • sneeuw
  • Dumb Ways to Die (geen idee of het verantwoord is een kind van drie daar naar te laten kijken, maar hij vindt zowel het liedje als de video geweldig)
  • Funky Town - Lipps Inc. (met dank aan Shrek 2)
  • I Need Some Sleep - Eels (ook met dank aan Shrek 2)
  • Uprising - Muse (wegens videoclip met vuur en gitaren)
  • de pango-apps
  • zich verstoppen
  • zeggen dat hij verdrietig is zodat hij een dikke knuffel krijgt en daarna lachen en zeggen dat hij terug blij is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten