Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Ontbijt

Ik had hier 3 zwarte bananen liggen. Gelukkig postte Chocolate-Covered Katie juist op dat moment een recept voor Breakfast Oatmeal Cupcakes To Go. Met mijn drie bananen kon ik een halve portie maken. Maar goed ook want mijn muffinvorm is er een voor 6 cupcakes dus moest ik die dingen al in twee keer bakken. Vier kier had er echt over geweest voor iemand die stilletjes aan probeert wat meer baksels te voorschijn te toveren.


Ik deed er chocolade en amandelschilfers bij, ze zijn 100% gelukt en ze zijn zeker niet slecht. Ze zijn wel redelijk zwaar en mijn huisgenoten willen er niet van eten. 12 muffins krijg ik niet snel alleen op. Gelukkig kunnen ze blijkbaar in de diepvries bewaard worden. Dan kan ik ondertussen blijven ontbijten met mijn nieuw ontdekte obsessie.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten