Pagina's

maandag 29 april 2013

léon ♥ [april]

Ik heb de fout gemaakt om een artikeltje te lezen over de nieuwe single van Psy en de video te bekijken in het bijzijn van Léon. Het gevolg: we mochten de clip van Gentleman onmiddelijk 5 keer opnieuw afspelen. Gelukkig is het tot nu toe daarbij gebleven. Al zong hij deze maand nog wel een paar keer "Zwartepietenstijl!" en "Hey, sexy lady!", we hebben het niet meer op youtube moeten opzoeken.

Star Wars is een grote hit en wanneer hij de films niet bekijkt speelt hij ze graag na. Vooral de light saber gevechten en de scène met de yeti uit episode V (voor de Star Wars geeks: die beesten noemen eigenlijk wampa's).

's Morgens kruipt Léon bij mij in bed en luistert hij naar zijn 2 favoriete liedjes van het moment op mijn gsm: Uprising van Muse en Elle Me Dit van Mika.

's Avonds voor het slapengaan lezen we Klein Wit Visje Telt tot 11 van Guido van Genechten (waarvan we een goedkope Franse uitgave hebben) of 10 P'tits Pinguins: een prachtig pop-upboek (dat Léon tot mijn verbazing nog niet kapot heeft gekregen) van Jean-Luc Fromental.

In april at Léon iets minder flanby's, hij maakte mee pizza en at de zijne helemaal op, verorberde bijna een heel pak aardbeien in één keer en eigende zich de puddingpotjes toe die ik voor mezelf had voorzien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten