Pagina's

zondag 30 juni 2013

a photo a day [juni | 26-30]

De photo challenge zit erop! Bedankt Elisse voor het leuke initiatief. Ik heb nog nooit zo hard nagedacht over het trekken van foto's of zo veel aan de instellingen van mijn fototoestel geprutst. Ik heb er echt veel van geleerd. Bedankt aan iedereen die een leuke comment heeft achter gelaten en bedankt aan Tine om enkele foto's te pinnen op haar board met favorieten. Wat een eer!

26. animal | bij gebrek aan echte dieren: mama en kindje egel die ik maakte voor de juf van Léon

27. low key | oorlog en vrede staat op mijn to read lijstje

28. shoes | aap met crocs

29. emotion/dream/skyline/natural habitat | ik ging voor dreamy/peachy en gebruikte dit trucje om waas te creëren

30. bokeh | kerstlichtjes

10 opmerkingen:

  1. Bokeh is heel goed gelukt! En die egels zijn grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tnx! ik ga nog iets over die egels posten, als je ze ook eens zou willen maken, 't is heel eenvoudig :)

      Verwijderen
  2. Als ik iets pin, dan is dat altijd in eerste instantie voor mezelf. Eigenlijk gewoon voor mezelf: omdat ik de foto's of ideeën zo fijn vond. Dus steek die pluim zeker maar op uw hoed, want als ik een foto pin, dan is die mijn kritische blik gepasseerd.

    En uw laatste foto's zijn echt geslaagd, hé! Die low key! Die egels! Die bokeh! Die aap! Die dreamy (heb ik weer een effectje bijgeleerd)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke reeks.
    Mss zelfs de beste van allemaal :)
    Ik heb de opdrachten in mijn favorieten staan, zoda'k ze ook ne keer kan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wauw bedankt, ik heb nog wat kleine bedenkingen maar waarschijnlijk is iedereen voor zichzelf een pak strenger dan voor anderen :)
      en zeker meedoen, vooral nu je afgestudeerd bent in de fotografie. ben echt benieuwd naar jouw foto's.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. bedankt! die van jou was anders wel indrukwekkend, zou niet weten hoe ik dat effect kan bereiken!

      Verwijderen
  5. Je hebt er echt een hele toffe reeks van gemaakt! Merci om deel te nemen :) Ik vind je foto's echt goed gelukt, soms ook heel diep over na gedacht (of zo lijkt het toch ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci en graag gedaan. en vooral bedankt om mij uit te dagen. ik heb er elke dag met veel plezier over nagedacht.

      Verwijderen